Forum gildii Nightmare Warriors (Knight Fight serwer 1WP)
Administrator
Dragonessa de Black oraz Turin son of Hurin.
Przywitałem Was już kurierem. Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze razem grało.
Mam tylko jedno zastrzeżenie do Turambara. Postaraj się proszę uszczelnić sakiewkę, jesteś na dobrej drodze, by stać się farmą, a ktoś taki ściąga niepożądaną uwagę na pozostałych członków gildii.
Offline
Użytkownik
witam wszystkich panowie mam nadzieje, ze jako "slaba bialoglowa" dam sobie w waszych szeregach rade
Offline
Użytkownik
Witam również. Mam nadzieje że nowych wątków na forum i nowych wojennek dla podszkolenia nie zabraknie a obie gildie będą rosły w siłe )
Offline
Użytkownik
Witam. Pozdrawiam i życze miłej i przyjemnej gry w nzaszych szeregach.
Offline
Użytkownik
jesli ktos ma jakies uwagi odnosnie mojego rycerza hm.. rycerki? to bardzo prosze o wypowiedzi
jestem otwarta na sugestie
Ostatnio edytowany przez Dragonessa de Black (2008-05-21 20:51:26)
Offline
Administrator
Masz bardzo mało punktów w mieczu, bardzo dużo w zbroi. Atutem rycerza dwuręcznego są potężne miecze, zadające niesamowite obrażenia. Zauważ, ilu graczy w ogóle nie zakłada zbroi lub poprzestaje na 3, najwyżej 6 punktach. Najpierw dochodzą do jak najlepszego miecza, dopiero później, jeśli w ogóle, zakładają pancerz.
Weź pod uwagę, że dostajesz zmniejszony bonus od zręczności do obrony w stosunku do jednoręcznych rycerzy, nie nosisz przecież tarczy. Miecze dwuręczne to potęga, z naddatkiem wyrównująca niższą obronę, dlatego Berserkerzy "rządzą", o ile zdążą się uleczyć.
Za niska wytrwałość. Powinna być wyższa niż siła, a zwłaszcza zręczność. Rozwinąłem temat w wątku o wymaganiach dla członków Dworców. Wysoka wytrwałość maskuje wszelkie inne słabości. Koniecznie trzeba mieć jej przynajmniej tyle co przeciwnik, najlepiej więcej.
Sztuka walki i parowanie są w rozsądnym stosunku do górnych skilli. W zasadzie najlepszym wyjściem jest kupowanie ich tak długo, aż cena zrówna się z ceną najdroższego z pozostałych skili. Rachunek prosty, a rycerz w ten sposób trenowany ma przewagę nad takim, który posiada wszystkie skille rozbudowywane mniej więcej po równo.
Tak to widzę.
Offline
Użytkownik
Właśnie chciałem poruszy ten wątek co Dragoness czy macie jakieś sugetie co do rozwoju mojej postaci??? Zamierzam właśnie zmienic amulet na trucizny i podszkolic wytrzymałosc.
Offline
Użytkownik
czytalam o wymaganiach, dlatego podciagnelam od wczoraj chyba juz 3 pkt wytrwalosci
masz racje, hm... wielu dwurecznych ma bardzo niewiele pkt w zbroi a wszystko w mieczu... moze zatem warto byloby zresetowac 3 pkt zbroi i zainwestowac w miecz a zbroje zostawic na tym poziomie na ktorym obecnie jest?
??
Offline
Administrator
Do: Turin Turambar. Cóż. Więcej wytrwałości. Dużo więcej wytrwałości.
Dobrze robisz, że idziesz najpierw w miecz. Ale o zbroi nie zapominaj. Ja na Twoim miejscu po wejściu na 14poziom wziąłbym zbroję za20pkt. O ile rzecz jasna kupiłeś "błękitną śmierć". Jeżeli grasz bez kamyków, to miecz za 25pkt. Na 14-tym lvl. masz już kamyki dusz+3, a one sporo dają. Potem zatrzymałbym się na tym poziomie i nie szedł wyżej, dopóki nie podbudowałbym naprawdę solidnie skilli. Wydaje mi się, że za szybko levelowałeś i wkrótce mogą Cię z tego powodu spotkać liczne ataki.
Do: Dragonessa de Black.
Uważam, że 3punkty warto zresetować. 6 też nie byłoby zbyt wiele, choć niekoniecznie od razu.
Ostrze zabójcy: tanie i ma już dwa trzonki na kamienie dusz, a przy tym tylko -2 pkt. do wytwałości. Wymaga 23pkt. w mieczu.
Claymore zimna: wyraźnie większe obrażenia, ale dwukrotnie większy ujemny bonus do wytrwałości. Wymaga 24.pkt. w mieczu.
To wciąż jeszcze stosunkowo słabe bronie, jak na dwuręcznego, ale jednoręcznych na swoim poziomie powinnaś kłaść pokotem, choćby mieli trochę mocniejsze skille.
Despoty natomiast nie opłaca się brać. Ma tylko jeden kamień dusz, więc jest znacząco słabszy od ostrza zabójcy.
Stracisz ok. 1pkt. obrony, a zyskasz kilka punktów zadawanych obrażeń. Jeżeli chcesz wiedzieć dokładnie, jaka będzie korzyść z całej operacji, podlicz wg. wzorów, znajdują się w wątku "jak szybko się rozwijać".
Offline
Użytkownik
ok. czekam
Offline
Użytkownik
hm.... mysle, ze dam rade "sprostac" wymaganiom jesli nie wyrobie sie w okreslonym terminie a propos leveli, to mam nadzieje na wyrozumialosc do bodajze 5 pkt mozna resetowac za 500 sztuk zlota powyzej za kazdy pkt jest juz 1000 szt zlota za zresetowany pkt, to tak gwoli informacji dla ewentualnych innych zainteresowanych
Offline
Użytkownik
OK dzieki za pomoc sprobuje troche nadrobic w skillach a potem sie zobaczy gdyby ktos mial jeszcze jakies sugestie walcie smialo. Konstruktywna krytyka;)))
Offline
Użytkownik
na razie uzywam "matowego odziedziczonego miecza" kamiec dusz cien +1
Offline
Administrator
Co do zbroi, to radzę tylko w wypadku dłuższego pozostawania na 14poziomie. Wielu jednoręcznych idzie jak najszybciej w broń za 42. lub nawet 44pkt. i to też nie jest zły pomysł, pod warunkiem, że uzupełnią w miarę szybko zbroję, choćby do 20-25pkt.
Własną postacią przesadziłem z opancerzeniem, minimum o 8punktów, więc na niej się nie wzoruj. Nie resetowałem punktów tylko dlatego, że często atakowali mnie najmocniejsci gracze, a mocna obrona oszczędzała konieczności drogiego leczenia po walkach np. z Iblisem, które przegrałbym niezależnie od sprzętu.
Do: Dragonessa. Słaba broń, jak na poziom. Przyrost siły uderzeniowej po zmianie, niechby nawet na Ostrze cienia, będzie ogromny.
Offline
Administrator
Fakt, dla rycerzy 2h postać Spawna jest dobrym wzorem. Mimo, że ciągle nie zmienia broni, kładzie niezłych rycerzy o parę poziomów wyższych. Nie tylko dlatego, że ma dość wysokie skille, ale przede wszystkim mądrze rozłożone.
Jest więc od kogo się uczyć.
Offline
Owszem, jest to prawda, ja również robię postać na 2h (zmieniłem z 1h) i w sumie można by powiedzieć, że gdy teraz jeszcze zredukuje 2 niepotrzebne mi pkt w zbroi i wrzucę je do broni jade ze skillami wzorując się na Basi ;s Przez pewną sytuację wiem co on potrafi
Offline
Administrator
Jeszcze jedno. Gdy kupujecie kamienie dusz, bierzcie jeden rodzaj, np. 2x kamień lodu, nie 1x lodu + 1x ognia.
Niby oczywiste, ale w walce często soptykam się z przeciwnikami, którzy o tym zapominają.
Offline
Użytkownik
A czy można połączyc kamien ognia z kamieniem cienia albo lodu z cienia???
Offline
Administrator
Można wszystko, tylko po co?
Jeżeli masz 2 kamienie tego samego rodzaju, np. lodu i trafisz na przeciwnika z amuletem ochrony przed lodem, zadajesz mu te 2pkt. obrażeń mniej. Trudno, miałeś pecha. Za to przeciwnikom, którzy mają jakiekolwiek inne amulety, zadajesz pełne obrażenia.
Jeżeli masz lód + ogień, tracisz 2pkt. bonusu zarówno wtedy, gdy przeciwnik ma amulet ochrony przed zimnem, jak i przed ogniem.
Tak samo jest przy cieniu, błyskawicy, smoku i świetle, lód i ogień podałem jako przykład.
Na poziomie 15-tym jest dostępny Amulet odporności. Daje, poza innymi korzyściami, ochronę przed obrażeniami od błyskawicy (-2). Niemal każdy przeciwnik, który gra za kamyki go ma, dlatego w okolicach tego poziomu absolutnie mija się z celem kupowanie kamyków błyskawicy, ponieważ jest pewne, że częściej niż w co drugiej walce bonus byłby częściowo bezużyteczny.
Amulet zbawienia (od poz.12) też jest całkiem popularny, wśród rycerzy światła.
Offline